FAQ - INTREBARI FRECVENTE SI RASPUNSURI

De ce nu pot plati RAMBURS?

Plata RAMBURS a fost eliminata cu scopul de a reduce la maxim riscurile.

Va multumim pentru intelegere!

Plata in avans sau ramburs integral?

Puteti plati in avans cu cardul bancar la lansarea comenzii sau cu OP in baza unei Facturi proforme.

Plata RAMBURS nu este disponibila.

Cum aflu termenul de livrare?

Termenul de livrare este afisat in pagina "Detalii produs". Acest termen trebuie reconfirmat,stocurile de produse sunte flexibile si se modifica foarte des.Va rugam sa ne contactati inainte de a lansa o comanda pentru a va confirma Termenul de livrare. Daca lansati o comanda si avem datele dumneavoastra de contact,va contactam noi pentru a va confirma acest termen.

Transportul se face pana in casa/apartament?

Transportul se face pana in fata casei sau in fata blocului (la trotuar).

Agentul de curierat nu are obligatia/sarcina de a urca la etaj coletele transportate.

Marfa este asigura pe parcursul transportului?

DA, marfa este asigurata pe perioada transportului dar ulterior dupa ce se receptioneaza/primeste /semneaza AWB-ul de catre client, nu se mai pot face reclamatii ulterioare.

Cum completez reclamatia in cazul coletelor deteriorate?

Reclamatia se completeaza in fata agentului de curierat, si trebuie sa ne sunati in momentul in care faceti procesul verbal cu acesta.

Cum returnez marfa?

Marfa se poate returna in termenul de 14 zile calendaristice indeplinind urmatoarele conditii:

a.marfa trebuie sa fie amblata identic ca si la receptie,in aceleasi ambalaj.

b.banii se returneaza clienului dupa ce marfa este receptionata de “mobilaok” si se constata ca piesele nu sunt deteriorate si nu lipsesc piese componente.

c.costul transportului pentru retur este suportat de clientul care returneaza coletele.

Unde aveti sediul firmei? Aveti showroom?

Ne puteti gasi la sediul nostru  din Brasov str.Ucenicilor nr.37. Incepand cu 01.02.2020 am amenajat si un mic showroom in care puteti vizualiza o parte din produsele comercializate de noi.

In alte localitati nu avem inca deschise spatii expozitionale.

Ce dimensiuni are mobilierul?

Dimensiunile produselor se gasesc in rubrica “Descriere” sub fotografia acestuia sau la unele produse , pe una din fotografiile produsului.

Cum montez mobila? Pot sa ma descurc singur?

Montajul se realizeaza de persoane cu indemanare medie,ajutati de notita de montaj. De obicei e nevoie de 2 persoane pentru manipularea pieselor componente si pentru a mentine in pozitie aceste piese. Rolul de "ajutor" poate fi preluat si de un copil mai mare de 10 ani. Notita de montaj trebuie urmata intocmai.

Pot remonta produsele in alta locatie?

Da, produsele se pot monta , demonta.Totul depinde de respectarea regulilor de baza :protectie ,masurare cote, verificare coduri feronerie,numarul adecvat de  persoane care fac montajul.

Porduselepiesele componente asamblate cu adeziv nu se vor mai putea demonta (exemplu - casetele de sertar).

Daca deteriorez o piesa la montaj ce fac?

Asigura-te ca defectul generat este vizibil dupa punerea in pozitie a mobilierului. Daca defectul e deranjant,poti comanda contra cost o piesa de schimb.

Noi iti vom comunica pretul si termenul de livrare al piesei in discutie.

Paturile contin somiera(suport saltea) si salteaua?

In majoritatea cazurilor paturile nu contin somiera si salteaua. Regasiti in oferta din magazinul nostru atat somierele potrivite cat si saltelele aferente fiecarei dimensiuni de pat. In cazul in care doriti sa adaptati dumneavoastra sisteme de sustinere a somierei,care implica modificarea geometrica si functionala a pieselor originale,aceasta actiune duce la pierderea garantiei.

Produs adăugat la lista de dorințe