TERMENI SI CONDITII GENERALE DE LIVRARE

 

1.SCOPUL 
    Termenii si conditiile generale de vanzare (in cele ce urmeaza TCGV) se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre II Hadan Anamaria, prin intermediul magazinelui virtual www.mobilaok.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

     In acest TCGA, urmatorii termeni vor insemna:

               "Cumparator" : persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.

                "Vanzator" : societatea comerciala II Hadan Anamaria, cu sediul in Brasov, Str. Ucenicilor Nr.37, Jud. Brasov, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr F8/178/2015, cod unic de inregistrare CUI RO25388847

                "Bunuri si Servicii" : produse de mobilier, orice proiect la cheie, echipament, material si,sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.

                "Comanda" : un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

                 "Contract" : o Comanda confirmata de catre Vanzator. "Drepturi de proprietate Intelectuala" (in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

                 "Specificatii" : toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

2.DOCUMENTE CONTRACTUALE
    Prin lansarea unei comenzi electronice pe situl anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice

2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)

3. TCGV Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

3.VALABILIATE 
    Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia. 

4.EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
 
4.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului; 
4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat; 
4.3 Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul, are libertatea de a gestiona informatiile primate, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. 

5.CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
 
    Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale. 

6.DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
 
    Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, si emblemele atat grafice cat si text, sunt marci inregistrate in proprietatea II Hadan Anamaria si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului. 

7.CONFIDENTIABILITATE - PUBLICITATE
 
    Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului. 

8.TERMENE DE PLATA. PENALITATI
  
    In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare a Comenzii, asa cum apar ele pe site, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Marfurile se platesc in baza unei facturi proforma, emisa de Vanzator dupa receptionarea comenzii si transmisa cumparatorului prin email.

  Exista patru modalitati de plata:

                           1. Ordin de plata (transfer bancar) : plata integrala in avans,confirmarea comenzii facandu-se dupa tranmiterea confirmarii transferului bancar catre Vanzator.

                           2.Ramburs 75% si avans 25%. Tranpsortul se achita integral in avans.

                           3. Plata cu card(direct pe site) : plata integrala in avans,confirmarea comenzii facandu-se automat dupa inchieierea procesului de transfer bancar.

                           4.Plata in rate cu dobanda 0(direct de pe site) : plata integrala in avans,cu cardul de credit in rate,STAR BT.

                    Observatie:

                                       Plata facturii proforma se face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea ei, in caz contrar acesta se anuleaza. Factura propriu zisa va fi trimisa prin email dupa livrarea marfurilor.

                                        De asemenea Vanzatorul are dreptul de a refuza o comanda preluata de pe site, fara a invoca un motiv anume, avand insa obligatia de a-l informa in prealabil pe Cumparator asupra acestiu fapt. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii.


9.PRET - FACTURARE - PLATI
 
    Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va trimite prin email catre Cumparator o factura proforma pentru Bunurile si Serviciile comandate, pe baza careia Cumparatorul va face plata unui avans sau integral a acestora in termen de maxim 5 zile lucratoare. Comanda se considera confirmata si ferma in momentul primirii dovezii platii (avans sau integral) de catre VANZATOR. Obligatia Cumparatorului este sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura propriu zisa Vanzatorul o va trimite catre Cumparator dupa ce bunurile au fost livrate. 

10.RISCURI SI RESPONSABILITATI
 
10.1 Livrare Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile catre Cumparator in sistem la bordura , adica pana in fata casei. Termenul maxim de livrare este cel afisat pe site pentru fiecare produs. In conditii exceptionale, acest termen se poate prelungi, dar in acest caz Vanzatorul va informa cumparatorul, si va furniza un termen estimat de livrare. 
10.2 Transport - Ambalare In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei. 
10.3 Receptia marfii Receptia marfii se va face tinand cont de urmatoarele instructiuni de receptie si manipulare a marfii: Instructiuni de receptie si manipulare a marfii: 
        10.3.1. Receptia cantitativa. In momentul livrarii marfii Cumparatorul va verifica conformitatea intre numarul de colete primite si numarul de colete de pe documentul de insotire al marfii. Daca apar diferente se consemneaza pe documentul de insotire al marfii emis de catre transportator (AWB) si se intocmeste un Proces Verbal de constatare a diferentelor, care se semneaza de catre Cumparator si de catre reprezentantul firmei de transport care face livrarea.          
        10.3.2 . Verificarea integritatii amabalajului. Cumparatorul verifica amabalajul, iar in cazul in care apar deteriorari evidente care ar fi putut sa duca la deteriorarea continutului coletelor( ambalaj gaurit, taiat, lipsa, etc.), pe parcursul transportului, sau semne ca coletul ar fi fost deschis dupa sigilare, produsele de mobilier nu trebuie receptionate, cu mentionarea motivatiei pe documentul de insotire a marfii, prezentat de catre reprezentatul companiei care face livrarea. Se recomanda a se face poze daca este posibil. In cazul in care Cumparatorul face receptia marfii livrata in ambalaj evident deteriorat, Vanzatorul isi declina responsabilitatea rezolvarii unor reclamatii ulterioare; 
        10.3.3. Mobila se livreaza la bordura, adica pana in fata casei. Manipularea mobiliei pana in locul unde urmeaza sa se amplaseze, respectiv asambleze (daca este cazul) produsele de mobilier, va fi supravegheata indeaproape, pentru a evita eventuale distrugeri care ar putea aparea printr-o manipulare neglijenta. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarile aparute in timpul manipularii si montarii defectuoase a produseleor de mobilier, ulterior receptiei acestora. 
        10.3.4. Dupa ce produsle de mobilier sunt manipulate/transportate pana la locul unde urmeaza sa fie amplaste si/sau asamblate, se va desface ambalajul si se va verifica in detaliu integritatea pieselor individuale de mobilier, inainte de a fi montate (daca este cazul). In cazul in care se vor observa defecte de fabricatie, se va anunta Vanzatorul, mobilaok.ro, in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore de la receptia marfii. mobilaok.ro nu poate fi facuta responsabila pentru deteriorarii ale produselor, (zgarieturi, lovituri, etc.) aparute in timpul manipularii si montarii produseleor de mobilier. 
        10.3.5. In cazul produselor care se livreaza nemontate, montajul cade in sarcina cumparatorului, iar in cazul in care este vorba despre un produs complex, se recomanda apelearea la personal specializat. Se recomanda citirea cu atentie a instructiunilor de asamblare, care se livreaza impreuna cu produsul.
        10.3.6. Dupa ce marfa a fost trimisa , in cazul in care nu exista probleme cu integritatea amabalajului, aceasta trebuie receptionata de catre Cumparator in maxim 5 zile lucratoare de la data livrarii. 

11.ACCEPTARE
 
    Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 10 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea Bunurilor si Serviciilor. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei. Returnarea produselor se face cu respectarea urmatoarelor conditii: 
             11.1 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Conditia pentru care un produs sa poata fi returnat, este integritatea ambalajului si a produsului livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumparator, iar transportul se va efectua folosind aceleasi servicii de transport folosite la livrare. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Contravaloarea produselor va fi restituita integral, fara insa a calcula eventualele comisioane ce ar putea decurge din tranzactii bancare. Pentru ca returnarea sa fie completa, este absolut necesara inapoierea produsului impreuna cu o copie a certificatului de garantie si a facturii fiscale. 
             11.2. Nu se accepta spre returnare produse care au suferit modificari fata de starea in care au fost livrate (au fost asamblate, in cazul in care s-au livrat neasamblate, folosite sau deteriorate). In cazul produselor care se livreaza neasamblate, acestea pot fi returnate doar in cazul in care au ramas in starea in care s-au livrat , adica neasamblate. Mobilaok.ro nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de client, si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze. Daca produsul este returnat in oricare din situatiile descrise mai sus, acesta va fi returnat comparatorului, iar costurile legate de transport vor fi suportate de catre cumparator, sau mobilaok.ro isi rezerva dreptul de a retine din valoarea produselor comandate o taxa de utilizare si/sau o taxa de procesare administrativa. 
            11.3. Legislatia romana prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor". Totodata sunt stipulate urmatoarele "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid". In acest sens nu se accepta spre returnare canapele, respectiv husele care acopera canapele, considerandu-se ca acestea sunt executate dupa specificatiile vanzatorului, datorita multitudinii de finisaje in care canapelele se pot livra. Datorita acestei situatii produsul, sau accesoriul respectiv nu poate fi returnat. Returnarea se face pe doar baza unei Autorizatii de Returnare a Marfa( RMA). Pentru a obtine un numar RMA va rugam sa ne contactati telefonic de luni pana vineri intr orele 09-20. Operatorul va aduna informatii despre Returnarea marfii pe care o solicitatii, si in cazul in care sunt indeplinite conditiile de mai sus vi se va oferi un numar RMA, pe baza caruia puteti sa predati marfa catre compania de transport care care efectuat livrarea initiala. Imaginile de pe situl www.mobilaok.ro sunt cu titlu de prezentare. Usoarele diferente de nuanta dintre fotografia de pe site si produsul in sine se pot datora si setarilor monitoarelor. Toate articolele se livreaza fără decoraţiuni. 

12.MARFURI EXCEDENTARE
 
    Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare. 

13.GARANTII
 
    Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Termenul de Garantie emis de catre Vanzator, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru a perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Remedierea defectiunilor se face de catre producator in termen de 24 de luni de la data facturarii. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficieaza de garantie. 

14.TRANSFERUL PROPRIETATII
 
    Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata in momentul livrarii si receptiei marfii(intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier). Acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista in document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea. 

15.RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR
 
    Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu. 

16.RASPUNDERE
 
    Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale. 

17.INCALCARE - TERMINARE
 
    Daca producatorul produslui/produselor cumparate nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare. Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca facutura proforma emisa pentru acesta de catre Vanzator sa fie platita. 

18.FORTA MAJORA
 
    Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. 

19.LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
 
    Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului. 

20.PREVEDERI DIVERSE
 
    Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numite prevederi nu vor fi aplicate si Partile de vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat pentru a compara.